REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ŚWIADCZENIA USŁUG
Fundacja Nasz Przyjazny Dom, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000474643, NIP: 5851467060, REGON: 221954292, posiadająca siedzibę w Sopocie przy ul. Władysława IV 1C, e-mail: biuro@npd.org.pl, tel: +48 531 772 550 – prowadzi za pośrednictwem strony internetowej: 1. www.rehasopot.pl sklep internetowy umożliwiający zakup usług Reha Sopot, 2. www.chummyhouse.pl umożliwiający zakup usług Chummy House Sopot, 3. www.meetinsopot.pl umożliwiający zakup usług Meet In Sopot.
§ 1 DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:
- Reha Sopot, Chummy House Sopot, Meet In Sopot, w skrócie RS, CHS, MIS – Fundacja Nasz Przyjazny Dom, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000474643, NIP: 5851467060, REGON: 221954292;
- serwis – sklep internetowy RS, CHS, MIS prowadzony pod adresem rehasopot.pl, chummyhouse.pl, meetinsopot.pl
- klient – każdy podmiot zawierający umowę z RS, CHS, MIS przy czym klientem może być konsument lub przedsiębiorca;
- konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę z RS, CHS, MIS w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierająca umowę z RS, CHS, MIS w celach związanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z klientem za pośrednictwem serwisu, bez jednoczesnej fizycznej obecności klienta RS, CHS, MIS
- regulamin – niniejszy regulamin;
- zamówienie – oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług z RS, CHS, MIS.
§ 2 ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Korzystanie z serwisu przez klientów jest nieodpłatne i dobrowolne.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem i zaakceptowania go przed rozpoczęciem korzystania z serwisu.
- Wymagania techniczne urządzeń, za pośrednictwem których Klient zamierza korzystać z serwisu, są następujące:
a) urządzenie powinno posiadać wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie stron internetowych,
b) urządzenie powinno posiadać połączenie z Internetem,
c) na urządzeniu powinna być zaistalowana dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,
d) na urządzeniu powinna być włączona obsługa skryptów JavaScript,
e) na urządzeniu powinna być włączona włączona obsługa plików Cookie. - Klienci korzystający z serwisu mają obowiązek stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci.
- W przypadku wykrycia zaistnienia lub potencjalnej możliwości zaistnienia incydentu Cyber bezpieczeństwa lub naruszenia RODO, klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt Fundacji Nasz Przyjazny Dom.
- Zasady przechowywania przez Fundację Nasz Przyjazny Dom plików cookies na urządzeniach klienta, a także dostępu RS, CHS, MIS do plików cookies określa Polityka prywatności.
§ 3 PRAWA AUTORSKIE
- Właścicielem serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest DIZAJN INTERNATIONAL sp. z o.o.
- Część danych zamieszczonych w serwisie jest chroniona prawami autorskimi należącymi do innych podmiotów i jest wykorzystywana przez Fudnację Nasz Przyjazny Dom, Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot na podstawie stosownych licencji.
- Zabrania się wykorzystywania, kopiowania, reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów, opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się w serwisie bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą komunikacji drogą elektroniczną ich prawnego właściciela
§ 4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem serwisu należy:
a) wybrać usługę, a następnie kliknąć przycisk „zamów” lub „kup”,
b) zaakceptować regulamin i Politykę Prywatności RS, CHS, MIS,
c) wypełnić formularz, w tym wskazać swój adres e-mail i wybrać termin rezerwacji oraz uzupełnić inne obowiązkowe pola - Klient może umówić się na wizytę fizjoterapeutyczną bądź dokonać rezerwacji pokoju lub sali konferencyjnej róweniż osobiście w siedzibie RS, CHS, MIS przy ul. Władysława IV 1C w Sopocie, telefonicznie pod numerem telefonu: +48 535 288 892 lub mailowo: zdrowie@rehasopot.pl , office@meetinsopot.pl, pokoje@chummyhouse.pl.
- Wszystkie ceny podane na stronie internetowej RS, CHS, MIS wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Klient niniejszym wyraża zgodę na wystawianie faktur drogą elektroniczną.
§ 5 ZAWARCIE UMOWY
- Do zawarcia umowy pomiędzy klientem a RS, CHS, MIS konieczne jest złożenie przez klienta zamówienia, akceptacja regulaminu i Polityki Prywatności. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej z klientem.
- Po złożeniu zamówienia RS, CHS, MIS lub wyznaczeni pośrednicy sprzedaży niezwłocznie potwierdzają jego otrzymanie przesyłając klientowi wiadomość e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Umowa pomiędzy klientem a Fundacją Nasz Przyjazny Dom zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
- Obowiązek zapłaty za złożenie zamówienie powstaje z chwilą zawarcia umowy. Zapłata może zostać dokonana gotówką, kartą,przelewem na konto RS, CHS, MIS o nr 55 1090 1098 0000 0001 4697 5507 lub za pomocą pośrednika płatności (Przelewy24, Blik, Stripe) na stronie rehasopot.pl , Chummy House o nr 77 1090 1098 0000 0001 5283 5948 , Meet In Sopot o nr 35 1090 1098 0000 0001 5218 3215. Zapłata powinna zostać dokonana przed terminem rezerwacji.
- W przypadku wyboru pakietu usług – subskrypcji umowa zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy / 2 miesiące / 3 miesiące bez możliwości wypowiedzenia liczony od dnia pierwszej wizyty z płatnością podzieloną na miesięczne raty zgodnie z wybranym pakietem.
§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZMIANA TERMINU REZERWACJI
- Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy w całości w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, RS, CHS, MIS jest zobowiązana do zwrotu uiszczonego wynagrodzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. RS, CHS, MIS dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
- Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli RS, CHS, MIS wykonała usługę. Akceptując niniejszy regulamin Klient oświadcza, iż przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej wykonania przez RS, CHS, MIS.
- Zmiana terminu wizyty jest możliwa na wniosek Klienta złożony co najmniej 2 dni robocze przed planowanym zabiegiem w godzinach otwarcia RS, CHS, MIS, pod warunkiem posiadania przez RS, CHS, MIS wolnych miejsc. W przypadku wizyt poniedziałkowych – odwołanie wizyty powinno nastąpić do poprzedzającego piątku. W przypadku wizyt następujących po dniach wolnych/świętach odwołanie wizyty powinno nastąpić do końca dnia roboczego poprzedzającego dzień świąteczny. Te same zasady dotyczą odwołania wizyty przez RS, CHS, MIS z przyczyn leżących po stronie RS, CHS, MIS, z tym zastrzeżeniem, że w takim przypadku Klient będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Wspólnie ustalony nowy termin wizyty nie powinien wykraczać poza okres trzech miesięcy od daty zakupu.
- Spóźnienie na umówioną wizytę może spowodować skrócenie czasu zabiegu, bądź jego odwołanie.
- Zmiana terminu rezerwacji sali konferencyjnej lub pokoju jest możliwa na wniosek klienta złożony co najmniej pięć dni roboczych przed terminem rezerwacji, pod warunkiem dostępności sali konferencyjnej / pokoju.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wniosek o zmianę terminu rezerwacji należy przesłać na adres e-mail RS, CHS, MIS: office@rehasopot.pl, office@meetinsopot.pl office@chummyhouse.pl. Wniosek o zmianę terminu rezerwacji jest rozpatrywany niezwłocznie. Zgłoszenie wniosku o zmianę terminu rezerwacji możliwe jest również osobiście w siedzibie Fundacji Nasz Przyjazny Dom przy ul. Władysława IV 1C w Sopocie oraz telefonicznie pod numerem telefonu: +48 535 288 892. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przesłane listownie na adres Fundacji Nasz Przyjazny Dom.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu.
§ 7 DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- Fundacja Nasz Przyjazny Dom zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Nasz Przyjazny Dom.
*Data publikacji strony internetowej: 2022-08-08,
* Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-01-03, - Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- Treści niedostępne
– nie wszystkie obrazy posiadają tekst alternatywny,
– w niektórych formularzach brakuje etykiet pól. - Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
– deklarację sporządzono 8 sierpnia 2022 r.,
– deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 31 sierpnia 2023 r.,
– deklarację sporządzono na podstawie samooceny. - Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
e-mail: biuro@npd.org.pl
telefon: +48 531 772 550 - Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
- Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie ww. terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Rada Fundacji NPD Adres: Władysława IV 1C, Sopot E-mail: biuro@npd.org.pl
Telefon: +48 535 288 892
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich: bip.brpo.gov.pl
§ 8 DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA SIEDZIBY RS, CHS, MIS DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Podmiot zapewnia w budynku wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne.
- Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.
- Podmiot zapewnia wstęp do w budynku osobie korzystającej z pomocy psa asystenckiego.
§ 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji celów związanych ze świadczeniem usług elektronicznych lub realizacją zamówień złożonych przez Klienta.
- RS, CHS, MIS jest zobowiązana do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Wszelkie szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- RS, CHS, MIS dokona wszelkich starań by usługi serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją usługobiorców, osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
- RS, CHS, MIS zastrzega sobie prawo zmiany informacji umieszczonych w serwisie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia usługobiorców korzystających z serwisu.
- RS, CHS, MIS zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia serwisu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym usługobiorców.
- RS, CHS, MIS zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym usługobiorców.
- RS, CHS, MIS zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez usługobiorców.