REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ŚWIADCZENIA USŁUG
Fundacja Nasz Przyjazny Dom, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000474643, NIP: 5851467060, REGON: 221954292, posiadająca siedzibę w Sopocie przy ul. Władysława IV 1C, e-mail: biuro@npd.org.pl, tel: +48 531 772 550 – prowadzi za pośrednictwem strony internetowej www.rehasopot.pl sklep internetowy umożliwiający zakup usług Reha Sopot, www.chummyhouse.pl, www.meetinsopot.pl .
§ 1 DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:
- Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot – Fundacja Nasz Przyjazny Dom, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000474643, NIP: 5851467060, REGON: 221954292;
- serwis – sklep internetowy Reha Sopot prowadzony pod adresem rehasopot.pl, chummyhouse.pl, meetinsopot.pl
- klient – każdy podmiot zawierający umowę z Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot, przy czym klientem może być konsument lub przedsiębiorca;
- konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę z Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierająca umowę z Reha Sopot w celach związanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z klientem za pośrednictwem serwisu, bez jednoczesnej fizycznej obecności klienta i Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot;
- regulamin – niniejszy regulamin;
- zamówienie – oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie usług z Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot.
§ 2 ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Korzystanie z serwisu przez klientów jest nieodpłatne i dobrowolne.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem i zaakceptowania go przed rozpoczęciem korzystania z serwisu.
- Wymagania techniczne urządzeń, za pośrednictwem których Klient zamierza korzystać z serwisu, są następujące:
a) urządzenie powinno posiadać wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie stron internetowych,
b) urządzenie powinno posiadać połączenie z Internetem,
c) na urządzeniu powinna być zaistalowana dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,
d) na urządzeniu powinna być włączona obsługa skryptów JavaScript,
e) na urządzeniu powinna być włączona włączona obsługa plików Cookie. - Klienci korzystający z serwisu mają obowiązek stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci.
- W przypadku wykrycia zaistnienia lub potencjalnej możliwości zaistnienia incydentu Cyber bezpieczeństwa lub naruszenia RODO, klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt Reha Sopot.
- Zasady przechowywania przez Fundację Nasz Przyjazny Dom plików cookies na urządzeniach klienta, a także dostępu Reha Sopot do plików cookies określa Polityka prywatności.
§ 3 PRAWA AUTORSKIE
- Właścicielem serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest DIZAJN INTERNATIONAL sp. z o.o.
- Część danych zamieszczonych w serwisie jest chroniona prawami autorskimi należącymi do innych podmiotów i jest wykorzystywana przez Fudnację Nasz Przyjazny Dom, Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot na podstawie stosownych licencji.
§ 4 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- Właścicielem serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest DIZAJN INTERNATIONAL sp. z o.o.
- Część danych zamieszczonych w serwisie jest chroniona prawami autorskimi należącymi do innych podmiotów i jest wykorzystywana przez Fudnację Nasz Przyjazny Dom, Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot na podstawie stosownych licencji.
§ 5 ZAWARCIE UMOWY
- Do zawarcia umowy pomiędzy klientem a Reha Sopot, Chummy House, Meet In Sopot konieczne jest złożenie przez klienta zamówienia, akceptacja regulaminu i Polityki Prywatności. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej z klientem.
- Po złożeniu zamówienia Reha Sopot, Meet In Sopot, Chummy House lub wyznaczeni pośrednicy sprzedaży niezwłocznie potwierdzają jego otrzymanie przesyłając klientowi wiadomość e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Umowa pomiędzy klientem a Fundacją Nasz Przyjazny Dom zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
- Obowiązek zapłaty za złożenie zamówienie powstaje z chwilą zawarcia umowy. Zapłata może zostać dokonana gotówką, kartą,przelewem na konto Reha Sopot o nr 55 1090 1098 0000 0001 4697 5507 lub za pomocą pośrednika płatności (Przelewy24, blik, Stripe) na stronie rehasopot.pl , Chummy House o nr 77 1090 1098 0000 0001 5283 5948 , Meet In Sopot o nr 35 1090 1098 0000 0001 5218 3215. Zapłata powinna zostać dokonana przed terminem rezerwacji.
§ 6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZMIANA TERMINU REZERWACJI
- Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy w całości w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, Reha Sopot jest zobowiązana do zwrotu uiszczonego wynagrodzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Reha Sopot dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu.
- Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli Reha Sopot wykonała usługę. Akceptując niniejszy regulamin Klient oświadcza, iż przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od umowy z chwilą jej wykonania przez Reha Sopot.
- Zmiana terminu wizyty fizjoterapeutycznej jest możliwa na wniosek Klienta złożony co najmniej dwa dni robocze przed planowanym zabiegiem w godzinach otwarcia gabinetu Reha Sopot, pod warunkiem posiadania przez Reha Sopot wolnych miejsc. W przypadku wizyt poniedziałkowych – odwołanie wizyty powinno nastąpić do poprzedzającego piątku. W przypadku wizyt następujących po dniach wolnych/świętach odwołanie wizyty powinno nastąpić do końca dnia roboczego poprzedzającego dzień świąteczny. Te same zasady dotyczą odwołania wizyty przez Fizjoterapeutę z przyczyn leżących po stronie Reha Sopot, z tym zastrzeżeniem, że w takim przypadku Klient będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Wspólnie ustalony nowy termin wizyty nie powinien wykraczać poza okres trzech miesięcy od daty zakupu.
- Spóźnienie na umówioną wizytę fizjoterapeutyczną może spowodować skrócenie czasu zabiegu, bądź jego odwołanie.
- Zmiana terminu rezerwacji sali konferencyjnej lub pokoju jest możliwa na wniosek klienta złożony co najmniej pięć dni roboczych przed terminem rezerwacji, pod warunkiem dostępności sali konferencyjnej / pokoju.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wniosek o zmianę terminu rezerwacji należy przesłać na adres e-mail Reha Sopot: office@rehasopot.pl. Wniosek o zmianę terminu rezerwacji jest rozpatrywany niezwłocznie. Zgłoszenie wniosku o zmianę terminu rezerwacji możliwe jest również osobiście w siedzibie Reha Sopot przy ul. Władysława IV 1C w Sopocie oraz telefonicznie pod numerem telefonu: +48 531 772 550. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przesłane listownie na adres Reha Sopot.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, zgodnie z poniższym wzorem:
§ 7 DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Fundacja Nasz Przyjazny Dom zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Fundacji Nasz Przyjazny Dom.
*Data publikacji strony internetowej: 2022-08-08,
* Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-08-31,Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- nie wszystkie obrazy posiadają tekst alternatywny,
- w niektórych formularzach brakuje etykiet pól.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- deklarację sporządzono 8 sierpnia 2022 r.,
- deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 31 sierpnia 2023 r.,
- deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
e-mail: biuro@npd.org.pl
telefon: +48 535 288 892.
Każdy ma prawo:- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie ww. terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Rada Fundacji NPD
Adres: Władysława IV 1C, Sopot
E-mail: biuro@npd.org.pl
Telefon: +48 535 288 892Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich: bip.brpo.gov.pl
§ 8 DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA SIEDZIBY REHA SOPOT DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Podmiot zapewnia w budynku wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne.
- Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.
- Podmiot zapewnia wstęp do w budynku osobie korzystającej z pomocy psa asystenckiego.
§ 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji celów związanych ze świadczeniem usług elektronicznych lub realizacją zamówień złożonych przez Klienta.
- Reha Sopot jest zobowiązana do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Wszelkie szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Reha Sopot dokona wszelkich starań by usługi serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją usługobiorców, osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
- Reha Sopot zastrzega sobie prawo zmiany informacji umieszczonych w serwisie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia usługobiorców korzystających z serwisu.
- Reha Sopot zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia serwisu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym usługobiorców.
- Reha Sopot zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym usługobiorców.
- Reha Sopot zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez usługobiorców.